Sidor

fredag 31 augusti 2012

Buset i köket ;-)

Det blev bra i köket, visst hade det fortfarande inte skadat att ha en annan matta på golvet men min svarta matta gjorde det lite ”mjukare” och det blev nu lite mer dämpat så nu har vi pratat om att se om vi kan hitta en lång matta till köket som kan täcka mer utav den bruna plastmattan som ligger där! Gud vad jag kommer att få dammsuga!!! Haha men det gör inget ;-) Huvudsaken är faktiskt att det blir mysigt, hemtrevligt och bara så helt underbart! Visst blev det bra?!

Till och med Sessan gillade det, hon la sig ner på matten och började direkt att känna på "blommorna" hihihi... Hon är allt bra för söt Skall jag vara ärlig förstår jag inte hur man kan lägga en så hemsk matta i köket när allt annat är i en snygg grå ton men snygga handtag MEN det kanske beror på att hjärtat mitt själv har valt färgen på luckorna i köket men mattan var den som låg där från början... tyvärr :-(  Men men med små medel så kommer det att bli hur bra som helst  trots allt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar