Sidor

fredag 31 augusti 2012

Underbara morgon ♥



Vilken härlig morgon! Fylld av kärlek och lycka i min kropp. Att gå upp först medan mina älsklingar sover är helt underbart! Men lyckan blev total när helt plötsligt står det en Sessa i sin egen dörröppning och ropar på mig, kramar mig och är allmänt yrvaken. Ligger och andas med sina andetag mot min hals och bara kramas.

Bäddade ner henne i soffan i min filt och gjorde mig i ordning inför jobbet. Innan jag gick väckte jag hjärtat mitt och gosade en stund med honom innan färden gick av mot jobbet. Så nu får han köra Sessan till skolan och sen blir det att handla inför den stundande födelsedagen för lilla vackra Sessan blir 8 år gammal på söndag! Stora flickan! Kärlek! ♥ ♥ ♥

Jag känner att jag verkligen är lyckligt lottad Tack livet! För det du ger mig! Tack! Älskar er mina älsklingar!

Så god morgon där ute och ha en förtrollad dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar