Sidor

torsdag 30 augusti 2012

En trött God Morgon från en "nattuggla"



Idag är jag trött! Detta eviga asande fram och tillbaka – det är helt otroligt vad mycket skit man samlar på sig under åren!!! Men nu skall det bort!!! Så igår blev det sent, allt för sent. Flyttade lite saker men framför allt så piffade jag upp älsklingens kök!!!

Ingen av oss gillar mattan som ligger i köket så jag fick ett ryck 00:20 (!!!) att fixa det med de små medel som finns… så det var bara att sätta sig i bilen och göra slag i saken. Jag kände mig verkligen som en skummis komma där med saker under armen som jag knappt kunde bära… Hahaha… Bild kommer sen då han själv varken vet om det eller sett det ännu… Ja ni behöver inte säga något! Jag VET att jag inte är som alla andra ;-) Men jag vet vad Sessan kommer att säga direkt när vi kommer hem ;-) "Men pappa! Har ni..." hihi Hon är allt bra för söt :-*

Men det är torsdag idag så han KOMMER hem!!! Vad jag skall pussa på honom =D Å vår sötaste Sessa kommer till oss denna helg och denna helg har hon fylld av aktiviteter! =D Hon kommer att vara helt slut efter denna helg! ;-) Så god morgon världen och ha en kärleksfull dag för det tänker minsann vi ha ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar