Sidor

måndag 29 november 2010

Sandelin känner sig hånad? Men va fan???


Sandelin skapar tårtkaos!
Vet inte riktigt vad jag skall säga, hur fan kan han känna sig hånad efter vad han själv gjorde i programmet? Om man beter sig som han gör och gjorde så får man också tåla lite, även om alla skall få vara som dom är så betyder det också att han måste acceptera att andra är utav en annan åsikt och får tycka som dom faktiskt tycker, eller?

Jag kan ärligt äga att om någon av mina vänner hade bettet sig på samma sätt som han gjorde i programmet med tårtan hade även jag flytt ut ur köket och undrat vad som egentligen hände - men det är väl solklart så kåt som han är på Petra "September" det är ju inte särskilt normalt att skrika ut att man är konditor och sen säga att kanske inte riktigt på det sättet! Vad var han nu? Var han konditor eller inte?

Sen blir jag så satans förbanna när han drar in Petters barn i det hela, hur kom detta in i bilden. Och Mr Känslig Sandelin tycker att Petter är hård i tonen betyder det då att även hans barn tycker det eller att han är det mot sina barn? Var i programmet finns detta med och varför dras detta upp? Om det är någon som har problem här så är det Sandelin själv, att inte veta var gränserna går. Barngrejen var under bältet trots att han själv säger att han är gjord av kött och blod och har bara varit sig själv under hela programmet. Jaha? Vad är dom andra gjorda av? Eller försöker han bli Frälsare Jesus med "rätten till alla rätt?"

På frågan om varför han trivdes bättre med Lasse, Petra och Di Leva svarade han att de var mer öppna än de andra, enligt mig så har alla visat en sida som varit positiv och de har släppt in oss på livet även på sånt som har varit svårt för dem. Men jag tror mig veta varför han trivdes med dessa bättre... Han är ju så kåt på Petra så han hoppades väl på att Di Leva skulle frälsa och viga dem och Lasse skulle väl sjunga på deras bröllop.

Enligt mig står inte allt rätt till med Mr Sadelin!

Läs hela artikeln >>här<<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar