Sidor

tisdag 11 januari 2011

Mina nya träningsskor har kommit :)



Då har jag längre inget att skylla på - dom har kommit mina efterlängtade skor men samtidigt var det med lite skräck jag var och hämtade dem...!



Den oron jag hade, inte bara över att jag nu inte har några undanflykter längre utan det är som sagt lite vanskligt att köpa skor genom internet. men jag köpte ett par "Playboy" skor för 1,5 år sen och de passade som gjutna på mina fötter.


Men dessa!! De var gudomliga, inte bara för att dom var grymt sköna och inte vägde så mycket som jag först trodde att dom skulle göra. Dom var gudomliga att gå i, det känns verkligen som man går på skumgummi eller bomullsmjuk sand =D Åh vad sköna dom är. Vill inte ta av mig den, sköna att gå med dessa skor än utan dem!!! Det säger inte lite om min nya träningssko!




Så när är det bara att ta sig ut och börja träna, stora planeringar har satts igång i mitt huvud nu är det bara att sätta dom i verket... undra om man skall ta och ge sig själv en riktig kickstart med 3 veckors Cambrige...? Hmmm... funderar =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar