Sidor

torsdag 6 januari 2011

Nya träningsskor

Snart kan jag träna vart jag än går 
- visst låter det bra. 

Men efter att ha läst alla recensioner och rekommendationer känns det som beställningen var det enda rätta alternativet!


Denna sneaker från Skechers är utformad för att hjälpa till och bygga muskler och gå ner i vikt bara genom att gå i dem! Visst låter det fint :) Det skall tydligen vara som att gå barfota i sanden. Tekniken tvingar tydligen fram att man måste trycka ifrån sig med tårna, så nu skall jag verkligen träna vart jag än går!


Tydligen är Shape Ups oerhört nyttiga som arbets- och fritidssko. Många som lider av fot- knä- eller ryggproblem berömmer skorna för att omedelbart uppleva lättnad, förbättrad hållning och ökad uthållighet när de promenerar. Andra med mer allvarlig medicinskt tillstånd som artros kan återigen gå långa sträckor utan stöd.


Det skon utlovar låter lovande - nu längtar jag tills min fantastiska sko kommer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar