Sidor

fredag 9 mars 2012

Parmiddag ♥

Då var fredagen kommen och åter är det helg =) Hjärtat är hemma och vi har bara haft det så mysigt.

Idag skall vi hem till hans goda vänner och äta gott, mysa och spela spel. Det skall verkligen bli kul och mysigt att umgås under normala former och bara vara. De är verkligen underbara människor som bjuder på sig själv men framför allt så gillar jag deras raka och ärliga åsikter. Det är inget krångligt eller invecklat med dem. Respekt till dem att kunna vara så öppna och godhjärtade men även omtänksamma. Hjärtat skall verkligen vara glad över att ha sådana vänner. Jag är verkligen glad för hans skull!

Så snart slutar man jobba och då är det hårdträning på gymmet med hjärtat. Idag skall vi köra mage och rygg. För i sommar måste jag har en snygg rygg med tanke på vad för klänningar jag vill ha till sommaren =P Kärleken min skall drägla över mig *fniss* och aldrig vilja släppa mig med blicken =P hehe (fast det kan han nog ändå inte.. eller...?= ;-)


Nääää, dags att börja tänka på att avsluta denna underbara fredag och påbörja en underbar helg som vi har framför oss. Imorgon blir det nya äventyr på annat håll ;-)


Trevlig helg och var rädda om varandra ♥ för imorgon kan det vara försent...!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar