Sidor

tisdag 20 mars 2012

Vill du vara H2O flicka på ~Sweden Rock ~ Festivalen 2012?


Är ni själva eller har ungdomar (måste ha fyllt 18 år) som är intresserade utav att jobba som Vattenflickor på Sweden Rock festivalen 2012?

Degär att få gå med i Facebookgruppen "H2O ~ Festival Stage ~ 2012" för mer info.

Du har gratis inträde på festival-området men HAR ansvar för att ditt jobb utförs på bästa sätt. En eventuell ersättning för din insatts kan bli aktuell!

Ta tillfället i akt att jobba samtidigt som du njuter av Rock 'n Roll =)

3 kommentarer:

  1. Hejsan! Jag har skickat förfrågan till gruppen på Facebook men har inte blivit godkänd ännu. Jag är intresserad av att jobba på rockfestivalen! Mvh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Emma,

      Kontakta mig på min Facebook sida snarast så skall jag meddela dig om hur du skall gå tillväga för att få kontakten =) Jag har pratat med dem så de skall försöka hitta dig - men avvakta inte utan kontakta mig så skall jag hjälpa dig på vägen.

      Mig hittar du här på Facebook:
      http://www.facebook.com/monika.n.sopolinska

      Radera
    2. Hej igen!
      Jag hittade dig på facebook men det kluriga är att jag varken kan skicka medelande till dig eller vänförfrågning för att på det sättet kunna ta kontakt med dig :( Men du kanske kan Maila mig på: emmiz_2@hotmail.com
      Eller via Facebook på Emma Cederberg.

      //Emma

      Radera