Sidor

fredag 29 juli 2011

En mycket god vän!

Skulle inte skriva mer idag men jag blev så sentimental ikväll att jag måste verkligen skriva av mig.

Le Rouge
Pratade nyss men en gammal god vän till mig från Stockholm och gud vad jag saknar honom och allt bus som vi har hittat på. Framför allt var han och fira en av mina absolut största dagar i mitt liv. Killen har humor, utstrålning och en fantasi som övergår mitt förstånd! Just den spektakulära dagen så började den med att en taxi kom och hämtade mig på jobbet - distanation - OKÄND - för min del... jag hamnade på Hotell Reisen i Gamla Stan, där stor skumpan som just hette "André" och väntade på mig tillsammans med resten av gänget. Killen har fantasi.

Kvällen bar senare av till Melker Anderssons krog Le Rouge - bara det var en upplevelse för mig... vilken mat - vilken dryck... och klorna var inte så små i maten heller ;) Jag njöt i fulla drag. Den underhållning han står för kan jag med bestämdhet säga att han är flickornas favorit och en vän för livet! Kommer bara ihåg den gången som vi var och golfade på Hooks Herrgård - han hade skumpa och jordgubbar med sig till flickorna i sin bag som de kunde avnjuta på 9:e hålet... ja vad mer kan jag säga - synd att jag inte spelade i den bollen då. Men jag har hans vänskap och den betyder mer för mig är skumpa på 9:e hålet :)

Alla flickor André
Alla flickor är han flickor, vilken omtanke och vilken ärlighet. Fantastisk man som jag verkligen önskar allt gott och ett underbart liv. Ett rikt liv på kärlek, vänskap och omtanke det är han värd. Det skall bli så kul att träffa honom i September nu när jag skall upp till Stockholm, var ju ett bra tag sen vi sågs nu - men äkta vänskap finns alltid kvar! Jag ser verkligen fram emot det nu att få sitta och skratta tills ögonen rinner och magen krampar. Jag hoppas det snart är september.... Love U My Friend André!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar