Sidor

fredag 29 juli 2011

Mysig fredagskväll =)

Då var det fredag igen och helgen har äntligen kommit, trots att veckan inte har varit så seg som jag hade befarat så är det skönt med helt. Lite ensam känner jag mig på jobbet då alla är på semester och jag bemannar hela min avdelning helt själv. Men det är ganska skönt samtidigt, rocka loss med musiken och dansa fram på lätta steg.

Nu är också allt inhandlat inför morgondagen och lite på "lager" också, kände mig inte alls dum när jag handlade med tanke vad andra konsumerade där =) Och nu sitter man här med en whisky eller det är nog den  tredje för idag, vinet står på luftning och maten är snart klar. Oxfilé med smörstekta kantareller, det är gott det. Men jag är lite seg idag efter att både ha ätit gott och druckit gott i mycket trevligt sällskap igår så är man lite seg... och imorgon skall man på det igen. Men som sagt jag inbillar mig att jag är 18 år igen och jag kommer att fixa det med bravur!

Så nu är det slutbloggat för idag för nu skall jag bli serverad lite middag och dricka gott till. Önskar alla en fantastisk fredag! Njut och må bra, för det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar