Sidor

söndag 31 juli 2011

Jag överlevde....eller?

Visst överlevde jag kvällen, den hade sina missöden... men ja... livets vägar är outgrundliga! Det som händer det händer, inget man kan göra åt... men ibland önskar jag att jag hade kunnat stänga till min stora käft... så förlåt Sara, det var inte meningen att det skulle bli som det blev!

Jag på förfesten
Annars var kvällen trevlig, träffade nice folk och mycket trevligt folk. Alla nya människor på förfesten var underbara och vi hade det super trevligt. Men när vi väl kom till Värestorp blev det kaos, vad har hänt med "brudarna"? Att brudar kunde vara så elaka det hade jag glömt bort, tur att man är fredlig av sig annars hade jag nog haft att göra den kvällen, att slänga bort ens väska och fälla en samt gorma och skrika efter en... är det verkligen så mogna kvinnor gör? Är det så kvinnor beter sig på en dansbana? Skam!

Så idag är jag ganska mör och förundrad över hur människor är... är det mitt fel att jag är trevlig och beter mig som en människa för att ni skall hata mig? Nej trodde inte det heller - så skaffa er ett liv - för nästa gång kanske jag inte alls är lika fredlig som jag var i natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar