Sidor

fredag 29 juli 2011

Jag och Lasse Stefanz...


Det är med tunga fingrar jag faktiskt erkänner att jag är livrädd för morgondagen eller kvällen! Jag är väl ingen större beundrare av Lasse Stefanz eller dansband precis eller jag kanske skall uttrycka mig så här - jag hatar dansband!

Men trots det så skall jag ge mig ut på äventyr till Värestorps Folkets Park och "dansa" till Lasse Stefanz! Samtidigt som jag ryser i hela min kropp av obehag och frustration över vad jag egentligen har gett mig in på så måste jag tyst, märk väl mycket tyst så ni läser det med mycket små bokstäver att jag känner ett viss förhoppning om att det skall bli kul att "testa" något nytt!

Misstolka nu inte mitt ordval om "kul" jag menar naturligtvis inte att jag "tycker" det är speciellt kul men att våga ge sig ut på okändmark och faktiskt "bjuda" på sig själv - för det lär jag få göra med tanke på min totala oerfarenhet så kan det blir kul att se hur mycket jag kommer att göra bort mig den kvällen. Tur att man kommer att vara i ett tryggt sällskap som inte har för vana att håna en. Tror jag i alla fall men efter morgondagen kan min bild ha förändrats.... Hmmm... =P

Så med detta vill jag egentligen ha sagt att jag med fasansfull förtjusning ser fram emot morgondagens äventyr... å ber tyst för mig själv att det skall bli värsta ovädret imorgon så att det inte blir av... hahaha men sån tur kan jag väl aldrig ha..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar