Sidor

söndag 4 september 2011

Limitless - Film

Handling

I denna spännande thriller spelar Bradley Cooper huvudrollen som den misslyckade författaren Eddie Morra. En dag springer Eddie på en gammal vän som förser honom med en topphemlig drog och drogen visar sig snart förändra hans liv fullständigt. Drogen tillåter nämligen Eddie att använda 100% av sin hjärna och han blir den perfekta versionen av sig själv. Hans förbättrade förmågor lockar dock snart till sig fiender och han börjar känna sig förföljd. Han tvingas undersöka varifrån drogen kommer allt medan en grupp mördare följer varje steg han tar.


Genre: Mystery, Sci-Fi, Thriller
Skådespelare: Bradley Cooper, Anna Friel, Abbie Cornish
Längd: 105 minuter
Produktion: 2011

Trailer - Limitless

Recension
Verkligen en grym film som bara måste ses. Ingen kan gå miste om denna film! Filmen fångade mig från första scen och höll mig fångad under resten av filmen. Filmen tog verkligen andan ur mig precis som en bra och unik film skall göra.

Visst det fanns med en "lite" grym/nasty scen men inget som störde mig. Filen är verkligen spännande, underhållande och välgjord. En är kan man säga att Bradley Cooper spelar grymt bra vilket jag redan hade förväntat mig men sen skadar det ju inte att han är rena ögongodis heller =P

Rekommenderar verkligen, den som går miste om denna film har gått miste om mycket! Så denna film ger jag 9/10 möjliga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar