Sidor

måndag 5 september 2011

Lite gott och blandat =P

Nu var det ett bra tag sen jag skrev lite igen =) men man kan ju inte hinna med allt hela tiden... ;-)

I helgen var jag ute med underbara Jenny och vi hade skit kul! Träffade Martin och hans tjej och en vän till honom och vi hade det underbart trevligt. Träffade även en av killarna som är med på gymmet och han plågade mig om att jag skall komma igen på det passet han går. Klart jag skall! Nästa gång skall jag boxa skiten ur honom och inte ur passledaren ;-) Då kommer han aldrig mer att säga att jag skall komma igen hahaha

På jobbet har vi nu bestämt att vi skall träna efter jobbet måndagar och torsdagar och det skall bli så kul och spännande =) Nu jävlar skall vi alla vara i form =) Kul att folk hänger på och att vi kan få ännu bättre och större sammanhållning om det nu är möjligt! På torsdag skall jag även bjud alla på tårta =) för då fyller jag år och lite gott skall vi då naturligtvis gotta oss med =)

Kollade på idol idag och jag måste säga att det finns en och annan som är riktigt bra en jag måste säga att den som slog alla rekord var ryssen Oleg! Helt sjukt vad man diggade med i Electropop haha... Känslan gick fan direkt tillbaka i tiden och jag njöt och det skall fan bli skitkul att se honom vara med i tävlingen och jag håller helt klart tummarna för honom! Så coolt skön killen var!!!


Lyssna till Oleg's ELEKTROPOP


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar