Sidor

tisdag 14 februari 2012

Alla hjärtans dag ♥

Så var dagen kommen som så många väntar på... Alla hjärtans dag - De förälskades dag!

Visst är det gulligt och jättemysigt - det kan jag verkligen hålla med om - men det som får mig att skippa fira det är att det har blivit en hysteri kring detta... Det har blivit handlarnas dag! Det gillar jag inte.

Självklart skall man bekräfta varandra och visa varandra uppskattning över den kärlek man hyser till varandra men det gör jag mer än gärna de andra 365 dagarna av året. Inte bara en dag.

Jag kan ärligt säga att jag uppskattar mer en spontan kärleksförklaring än en dag som denna där alla firar sin kärlek till varandra. Jag vill att min dag är speciell! Inte en dag som är allas ;-)

Med detta önskar jag alla en förtrollad Alla Hjärtans dag ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar