Sidor

måndag 20 februari 2012

Saknad...

Sitter faktiskt på jobbet och funderar lite och har svårt att bestämma mig. Det är nämligen så att jag skall ha en fest på lördag och skall beställa smörgåstårta till oss. Problemet är att jag inte kan bestämma mig för vilken smak och dekoration jag skall ha...?!

Nu önskar jag att jag hade dig vid min sida och kunde bolla fram vad jag skulle ta. Så trots att saknaden är stor så får jag vänta. Inser att trots att jag allt som oftast saknar dig så är inte avståndet som är det värsta eller att jag inte pratar med dig just nu utan just för att jag just i denna stund inte har dig vid min sida. Det är saknad det för en så enkel sak som just en smörgåstårta ;-) Miss U ♥ Sweetie!

Så nu är frågan vad skall jag välja för smak?

♥ Skinka och räkor
♥ Lax och räkor
♥ Rostbiff och räkor
♥ Skinka och rostbiff

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar