Sidor

tisdag 7 februari 2012

Ikea =)

Jaha, Facebook tycks inte fungera för mig nu i snart två veckor och en massa strul med mina inlägg som inte syns och kommentarer som försvinner helt... så jag får börja blogga igen istället så den hjälp jag behöver nu kan ni väl kommentara här i bloggen istället för på FB för det kommer jag i alla fall inte att se! =S

Så var det dags att köpa köksbord... har tröttnat kraftig att inte hitta något jag vill ha så nu blir det Ikea och valet står mellan två bord... Hmmm.. vilket skall jag då välja....



Alternativ 1:
Matbord i massiv ek (längd 119 cm, bredd 74 cm, höjd 74 cm), 4 stolar med stoppad sits med avtagbar klädsel för lättare hantering om det blir smutsigt. Ingen inläggskiva.



Alternativ 2:
Matbord med 1 iläggsskiva (diam. 115 cm, max. längd 166 cm, höjd 74 cm), 4 stolar med stoppad sits med avtagbar klädsel för lättare hantering om det blir smutsigt.





Så vad tycker ni? För imorgon bär det av mot Ikea =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar