Sidor

lördag 18 februari 2012

Ny smycken =P *Glad*

Rock of Sweden


Så nu har jag själv gjort mig lycklig för IDAG hahaha.. ja vad skall man säga... En kvinnas största tillfredställelse är att shoppa eller..? =P Nja... Nej men jag har länge varit på G att köpa en ny ring från Rock of Sweden då min andra har gått sönder... =( Ja ni vet denna här bredvid på bilden... Den gick sönder....

Rock of Sweden




Så istället för att köpa en ny ring slog jag på stort och köpte två =P hahaha... Den första är en ring med två små skallar och en stor svart vacker sten i mitten. Ringen är med äkta swarovski kristaller =)

Rock of Sweden



Dem andra ringen blev en ring i form av ett panterhuvud. Panterhuvudet har små svarta fläckar och är prytt med äkta swarovski kristaller den också. Gillar denna skarp men å andra sidan har jag alltid varit svag för pantrar ;-)






Rock of Sweden


Så eftersom jag ändå var igång med att shoppa loss så passade jag på att köpa ett par örhängen, har ju mina små skalle örhängen men ville ha något mer "hängande" hahaha så det blev dessa örhänge med döskalle, stav och stor sten. Skalle och fäste prytt med äkta swarovski kristaller så klart det också =)

Så nu har jag shoppat klart.. för en stund iaf!
Have fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar