Sidor

onsdag 22 februari 2012

Insikter...

Bara 30 minuter kvar sen är det lunch =) Skall ta och åka härifrån lite och få lite luft istället för att sitta i ett luftfattig matsal och en massa snack =)

Men för varje dag som går inser jag mer och mer hur bra jag egentligen mår helt mentalt. Har mått bra väldigt länge nu men när jag inte ens orkar att bry mig om bittra människor eller dom som försöker provocera mig är ganska skönt må jag säga. =) Det ger mig ett stort leende på läpparna och jag bara njuter av att jag faktiskt behåller lugnet och tycker mer synd om dem. Det är ett fint tecken på hur bra man mår och hur illa omvärlden egentligen mår!

Ja jag vet att jag sticker ut hakan just nu, men vissa saker kommer man till insikt med och jag tänker inte vara den som följer med strömmen utan går emot den - för vad är viktigast här i världen egentligen? Jo, hur jag mår =) Jag är inte bitter och tänker inte bli det heller - livet är allt för underbart för att slösas bort!

1 kommentar:

  1. Hej ! Valkommen att ta en titt på min hemsida
    jag har översatt 54 kapitel ur Al Rassooli's bok
    lifting the veil och har även en debatt sida om islam
    här
    http://sweden.mypressonline.com/debatt/index.html

    Hare så gott

    SvaraRadera