Sidor

söndag 27 april 2014

Fulltofta Naturreservat

Efter en fantastisk dag ute i naturen med massa äventyr så kommer vi alla att sova gott!

Väl framme på Fulltofta Naturreservat var det dags att utforska alla vrån! 

Inne var det utställning med en rad frågor där att väcka intresse och fördjupa sig i kunskap som är så viktig så väl för barn som vuxen med frågor om vad som döljdes i alla vrån! 

Väl ute var det dag för en snabb fika med vätskebalans påfyllning och mina käraste är som vanligt lite galna! 

Så begav vi oss ut på stråken och letade efter alla föremål som fanns i naturen som i te tillhörde den av "naturliga skäl"! 

Vi utforskade en gamal mal och hir den fungerade! 

Väl en bra bit över mark var det dags för en kärleksstund! 

Mannen i mitt liv på väg mot mig! Älskar dig innerligt och djupt! 

Grillning på å dottern som står på menyn? ;-)

Mannen i mitt liv visar sinagrillkunskaper! 
 
Gott med korv, sallader och massa andra tillbehör! 

Måste jag äta sallad!? Jaaaaa!!!! :-)

Som vanligt stod jag bakom kameran men en del sjuka foton fick mannen i mitt liv på mig iaf... ;-)

Hoppas att ni har haft en lika skön söndag som vi! Kärlek till er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar