Sidor

tisdag 8 april 2014

Frihet

Friheten från FB 


FB = Facebook eller Farligt Beroende!

Jag fattade ett beslut förra måndagen att ge mig själv en FB-fri vecka. Och gissa vad, det är inte så intressant att läsa allas statusar om vad de gör, kör eller om de har en fis på tvären ;-) Så jag beslutade att fortsätta med denna frihet!

I helgen var vi hos svärföräldrarna och kag kände att jag följde med i samtalen på ett helt annat sätt och njöt av att umgås. Jag ger mina nära och kära fullständig uppmärksamhet utan ett störningsmoment som just FB är!

Så nu är det dags att uppnå maximal livskvalité, skall däremot försöka blogga lite mär andan faller på och när det finns något att skriva om.

En kvinna på jobbet sa till mig... Det som är lätt är rätt och det var mycket enkelt att skippa FB... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar