Sidor

onsdag 30 april 2014

Jag vann!!!

Jag vann! Ja, jag vann faktiskt! Det trodde jag aldrig! Så idag när vi stod på jobbet för invigning och namngivning av den nya postmaskinen på logistikavdelningen så hör jag plötsligt hur gruppchefen börjar prata med "mina" ord av beskrivning på maskinen! Jag tittar med stora ögon på honom samtidigt som tanken slår mig! Tänk om jag vinner? Tänk om det är mitt namnförslag som vunnit! Jag ville bara sjunka genom jorden! Så ropas namnet upp!

SHIVA - Monika är vår vinnare av bästa namnet!


Så jag fick klippa bandet och ett jubel brast ut! Jag var i ett chocktillstånd! 

Jag vann en chokladask och ÄRAN! Den äran är den bästa vinsten man kan få! Tänk er själva att just IKEA har döpt en maskin efter mitt förslag och denna maskin slussar iväg komponenter till hela världens alla länder! Det är väl en ära om något!


Så nu när jag vunnit äran skall jag förälska hitta på en maskot som skall pryda maskinen med detta ärbara namn!

Ha en skön Valborg! Det skall jag ha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar