Sidor

onsdag 9 april 2014

Hundraåringen som klev ut och försvann

Tröttande på att lyssna på radion och/eller samma musik gång på gång de 6,5 milen enkel resa som jag dagligen har till och från arbetet så jag bestämde mig för att testa ljudböcker som jag egentligen har svårt för!

Först hade jag svårt att komma in i lyssnandet, att inte läsa själv, betona själv och skapa mig en egen rytm i boken men efter ett par timmar med min första bok "En man som heter Ove" så började jag att längta tills mina resor till och från jobbet ;-)



Så nu har jag börjat läsa eller lyssna på "Hundraåringen som gick ut och försvann" en super rolig bok! Längtar till varje morgon och eftermiddag så jag får höra mer. Skall verkligen bli kul att se filmen efter art ha läst (hört) boken :-P Det är jätte många som säger att filmen är superbra! Så nu ser vi fram emot en mysig filmkväll när boken är utläst elleruthörd ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar