Sidor

söndag 13 april 2014

Skumma grejer...

Igår kväll när vi lagt oss informerade mig André att hans syster hade "kommenterat ett inlägg på FB" men jag använder ju inte FB längre?????

Så vi försökte lösa mysteriet... Någon kan ju inte använda mitt konto då alla "notiser" finns kvar...


Kollar man på andrés mobil så kan man se att jag varit inloggad via mobilen...??? Nääää jag är utläggs överallt...!!!

Kan det vara så att när jag klickar dela via bloggen (jag trodde det endast hade med Googel + att göra) så delas det automatiskt till FB? Eller hir fungerar det...? Just nu är jag bara förvirrad :-S

2 kommentarer:

  1. Alla dina bloggar delas automatiskt på FB !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Guppy! Men varför visar det att jag varit inloggad när jag inte varit det? :-(

      Radera