Sidor

torsdag 6 september 2012

Dammskydd med Swarovski-slipade diamond!

Jag kommer inte exakt ihåg hur jag kom i kontakt med TeamDeal men för någon dag sen fick jag ett mail där jag kunde köpa ett Dammskydd med Swarovski-slipade diamond för endast portot 19 kr och om jag gillade deras sidor så fick jag två!

Jag har länge gått och funderat på att köpa ett sånt med tanke på mitt jobb, plus att det är snyggt! =D Så jag tvekade aldrig utan snabbt som attan beställde jag! Jag hoppas nu att jag får dom som är rosa så kommer älsklingen att vända sig av smärtor – han hatar nämligen ROSA! =D haha Men om han är riktigt snäll så kanske han kan få låna ett av mig ;-) hihi

Så jag rekommenderar verkligen TeamDeal så synda på och registrera dig köp de fina dammskydden till din älskade mobil ;-) Det kommer alltid nya och spännande deals som du kan ha nytta av! Skynda skynda =D

Klicka HÄR så kommer du direkt dit du skall =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar