Sidor

onsdag 5 september 2012

Den där speciella vännen...



Precis ni vet… den där vännen! Hon som alltid fanns där och hon om du gjorde allt med! Den där vännen som du utforskade världen med, lärde känna den… lärde känna på den! Den där vännen som du gjorde allt med ”för första gången”. Den där vännen som visste allt om dig! Just precis den där vännen!


Vi tappade kontakten efter, man växte upp hon skaffade familj och barn. HON den där vännen döpte till och med sin förstfödda dotter efter mig! Det säger ganska mycket om hur stark och nära vår relation var. Men som sagt kontakten minskade och försvann...

Men idag! Just IDAG! Får jag ett mail på min Facebook sida från en vacker tös om utstrålar så mycket glädje och kärlek. Å tro det eller ej så är det min namnlika som vill få kontakt med mig för att hennes mamma – Min Vän – Den där speciella vännen – saknar mig och vill hitta mig!



Rörd till tårar svarade jag henne med alla uppgifter det bara går – Mitt hjärta bankar och bultar av glädje! HON den där speciella vännen är tillbaka i mitt liv!


Love U Anna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar