Sidor

tisdag 4 september 2012

Jag bor på två ställen...

Familjen annorlunda
Man har gått i tanken att man skall flytta och bli sambo bra länge nu och pysslat och donat men nu är det verklighet.

Idag när jag satte upp mitt namn på älsklingens dörr och Martins namn på min (Martin är alltså killen som skall hyra min lägenhet i andra hand) dörr så fick jag en sån skum känsla! Jag bor på två ställen!!! Å så kommer det att se ut framöver trots att jag kommer att vara skriven hos min älskling.


Min hyresgäst
Men känslan var skum, men verkligheten underbar! Det är verkligen bara 11 dagar kvar till jag är sambo med mitt hjärta - Vi två bli ett på riktigt.

Men nu skall jag ta och ficka med flyttanmälan så att dem blir gjord ;-)

Så ha det gott mina godingar där ute... för det tänker jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar