Sidor

torsdag 6 september 2012

Trött, tröttare & Tröttast…

Det är jag idag! Känns som jag plockar och plockar och får inget gjort. Det ser verkligen ut som ett bombnedslag hemma hos mig! Grejer ligger överallt. Saker jag inte vet om jag skall packa ner eller slänga. Jag blir galen när det inte är ordning och reda omkring mig. Så jag kan knappt titta på skiten längre. Men bara jag får bort skåpet och ett par kartonger samt svarta sopsäckar så blir det så mycket enklare att fixa i ordning resten…

Ja just det… Jag glömde att hela lägenheten också skall städas ut.. Å ja just det.... Jag glömde en sak till... att jag hade ett källarförråd också som skall fixas iordning… Pust… en sak i taget så blir det nog bra. Men jag kan garantera er att när flytten är klar och jag lämnat över nycklarna den 15 september kommer jag bara att slappa till den 24:e! Det är jag värd! Jag skal inte göra många knop, inte mer än att jobba och hämta andan. Sen får jag ta tag i vårt gemensamma boende och sist förrådet!



Men jag måste säga att jag trots 2 timmars sömn i natt är jag förvånansvärt pigg men det har väl med den goda sakens skull att göra ;-) Att man är glad för det som komma skall och ser fram emot det med hela sitt hjärta!

It’s love in the air!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar