Sidor

torsdag 9 december 2010

Bonden Tomas alla tjejer vill åka hem?

Bonden Tomas
I gårdagens avsnitt vill Tomas alla tre tjejer åka hem, måste erkänna att jag tycker synd om Tomas! Han gör sitt bästa! Bara genom att vara ledsen och gråta sig igenom en hel dag visar väl på att han faktiskt har känslor och inte alls är störd som det varkar på en tjej att hon tycker att han är?!

Aftonbladet skriver att en av tjejerna tycker att han uppförde sig kallt - och det vet vi ju vem det var! Ulrika! Vidare uttalar sig denna tjej så här:

- "Det verkade som om han trodde att alla kvinnor skulle stå där för honom. Alla hästarna är inte hemma hos honom, säger hon."

Bråket Ulrika ställde till i skogen
Jag vill direkt dementera detta - Ulrika var den som ställde honom "mot väggen" ute i skogen - men har hon själv tänkt på hur hon har bettet sig? Att inte ens berätta sannaingen från början! Att undranhålla sina barn för att bli utvald och komma med i programmet. Är det friskt? Är det friskt att förneka sina barn? Jag skäms, jag skäms över att vissa är föräldrar! Jag skäms över att vara kvinna i dessa lägen! Som tur är anser jag att den värsta sanningen är bättre än en vit lögn! Om inte sanningen accepteras så är det inte heller något för mig och med andra ord inte heller meningen att det skall finnas i mitt liv.

Ulrika - efter ett par äktenskap
bevisar du nog att du inte
klarar av förhållanden!
Förneka sina barn?
Du borde skämmas!!!
Anser att Ulrika är mediakåt och psykopatiskt uträknade! Jag är ingen läkare som kan uttala mig om det - och jag sätter inte heller en diagnos på henne utan säger bara hur jag uppfattar henne. Det är min åsikt och vi har alla rätt till en egen åsikt. Jag skulle inte heller förvåna mig om det är hon som ställt till hela detta ståhejet heller. Det varkar hon vara kapabel till att kunna göra!

Jag lider med Tomas och hoppas att han hittar en tjej som är honom värd! Ingen av dessa verkar vara det då de agerar som de gör och väljer skitsnack bakom ryggen på honom framför honom och det som faktiskt programmet handlar om! Skicka hem alla tre! Det finns säkert tjejer här ute som skulle köa för att få en dejt med honom!

Stå på dig Tomas och ta inte första bästa bara för relationens skull -
den rätta finns där ute och hon kommer att stå där framför dig en vacker dag!
Önskar dig all lycka till med kärleken Tomas -
det är du värd!

Källa: Aftonbladet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar