Sidor

torsdag 2 december 2010

Sveriges fulatste gran finns i Bergshamra, Solna!

Signalisten gav en entreprenör uppgiften att sätta ut en gran som skulle sprida julstämning på torget i Bergshamra i Solna. Det bergshamra borna fick var en skithög gran med glesa grenar, utan pynt och utan ljus! En riktigt God Jul från signalisten.


”Ett skämt”
Lisa Lindeblad och Masse Nedjanati
 i Bergshamra norr om Stockholm
är inte nöjda med torgets gran.
Tydligen har det uppstått ett missförstånd mellan Signalisten och entreprenören - hur det nu kan hända. Om jag hade varit entreprenör gällande detta uppdrag hade jag ifrågasatt - kanske är mitt ordval fel - inte ifrågasätta kunden - men åtminstone fråga ännu en gång för att vara på den säkra sidan om de uppgifter jag hade uppfattat stämde. Det är väl så man driver ett företag, att få nöjda kunder och att eliminera de eventuella problem och just missförstånd som kan uppstå. Är det inte bättre att fråga en gång för mycket än en gång för lite? Men det är min åsikt. Jag hoppas att Bergshamra borna får en riktig God Jul när den nya granen kommer upp!

Önskar er alla trotts missödet i Bergshamra en
Riktig God Jul!
Källa: Aftonbladet

2 kommentarer: