Sidor

torsdag 9 december 2010

Hat attack mot Minnah - Idol 2010

Idol-Minnah knäckt efter hatattacken!


Minnah Karlsson

Aftonbladet skriver att Minnah är knäckt efter att Olle-fansen trakasserar henne med hatmeddelanden i hennes blogg efter Olles utröstning!

Självklart förstår jag att hon blir ledsen men jag säger samtidigt att låt dom fortsätta - Minnah har visat att hon kan resa sig igen efter att han just blivit utröstad och sopa golvet med de andra i sin revansch - samma sak kommer deras påhopp att resultera i finalen! Jag är övertygad om att dessa påhopp kommer hon att omvandla till ännu en revasch och ge järnet i Globen!

Det jag egentligen vill ha sagt till alla anonyma kommenterande Olle-fans som faktiskt inte vågar stå för sin åsikt och till alla dessa tjejer som hatar Minnah bara för att Olle röstades ut. Just precis röstades ut - han röstades ut av just folket - och Minnah röstades in till final av just folket - tänk efter innan ni riktar era hotelser och anklagelser med dumma elakheter. I så fall om det skall riktias mot någon så är det ju mot folket som röstade in henne - och den skaran är helt klart uppebart större än de Olle-fans som faktiskt inte lyckades rösta in honom till final!



Tänk på det!

Jay Smith & Minnah Karlsson

Ett stort GRATTIS till finalisterna
Jay Smith och Minnah Karlsson!
Ni suger inte -
ni kommer att ge oss en strålande final i Globen!
Jag ser verkligen fram emot det!
Ni rockar fett!

Källa: Aftonbladet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar