Sidor

onsdag 8 december 2010

Jakten efter nagelkonstnär =D

Då var det dags att utsätta sig för pina igen :) Jakten efter en duktig nagelskulptör har börjat - hela denna stad jobbar inte i gelé utan bara i akryl - visst lättare att jobba med men det blir så mycket snyggare i gelé. Visst är smaken som baken men jag gillar gelé.

Nu har jag äntligen fått ett tips - tror inte någon hade vågat tipsa mig om någon efter håretsmissöde om personen i fråga var bra. Visst kommer det att bli en lite resväg för att få sina naglar gjorda - men det är inga avstånd - 25 minuter med bil. Hon har salongen tydligen hemma och det är ju helt okej samt att hon tar ju bara 400:- för ett helt nytt sett! Snacka om billigt!

Här nedan följer lite bilder på vad hon har gjort (klicka på bilden för att se dom större):






Vad jag kan se ser det bra ut,
tunna snygga naglar -
duktig på dekor
så jag tror jag slår till och bokar en tid :)

1 kommentar: