Sidor

fredag 3 december 2010

Playstation-mobilen

”Här är nya Playstation-mobilen”

Här är videon som kan avslöja Sony Ericssons Playstation-mobil.
Nu väntar världen på att nya supertelefon ska lanseras. 


Spekulationerna kring Sony Ericssons Playstation-mobil har varit många. För en månad sedan publicerade tekniksajten Engadget bilder, på vad de påstådde var, den nya telefonen.
– Vi lovar, det här är Playstation-telefonen ni väntat så länge på, skrev de.


Var skall detta sluta? Kanske skall vi snart bo i vårt egen mobil - det gör vi ju redan - hur klarade vi oss innan mobilen kom? Idag kan vi inte gå någonstans utan att ha våra mobiler med oss. Jag känner mig naken utan min. Visst sitter jag själv på en Sony Ericssons Xperia 10 och kan väl lugnt påstå att jag inte klara mig utan den och dess funktioner. Klarar mig gör jag väl, men jag har blivit beroende av dem. Hur sunt är det. Men att det skall finnas Playstation i mobilen det är väl lite att ta i, eller?

Grekisk teknikblogg påstår sig ha filmat den nya mobilen. Sonny Ericsson vill inte avslöja om de kommer att lansera mobilen eller inte, men representer från Sony ericsson berättar att det kommer att presenteras något stort vid Mobile World Congress i februari. Jaha stort, menar dom då storleken eller något så stort som Playstation i mobilen - vilket skämt - snart blir det väl förbud att använda mobil på arbetsplatserna, så som med fejan - man lägger mer tid på comunity och spel än att arbeta.

Andra hävdar att telefonen kommer att visas den nionde december när Sony Ericsson håller presskonferens. Enligt amerikanska medier ska telefonen vara utrustad med HD-skärm, hög prestandanivå, två kameror och ett rörelsekänsligt område på baksidan. Dessutom ska två mikrofoner och analoga spakar finnas.

Jag vet inte vad jag skall säga - visst tycker jag det är kul - men saker och ting har börjat tendera att bli lite för mycket nu för tiden - när och var skall det sluta? Men lite prylgalen är jag allt =D

Se videon här

Källa: Aftonbladet, Prisjakten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar