Sidor

lördag 4 december 2010

Min nya frisyr? Help needed ;)

Då var det dags för frisörstolen på måndag klockan 10:00. Kände att jag varken har tid eller lust att experimentera hemma så då får någon annan fixa det!

Blond skall jag väl bli igen, det var trots allt det jag trivdes bäst i. Men vad skall jag ha för frissa? Jag behöver verkligen hjälp. Visst är kort hår snyggt och jag trivdes bra i det när jag hade det men å andra sidan så kräver det mycket mer arbete och underhåll. Jag har hittat  lite frisyrer jag skulle kunna tänka mig... har ni också några exempel? Hjälp mig!!! Tack!

Frisyrer jag hittat:

1. Snygg men kort eller?
2. För alldaglig?
3. För kort eller?
4. Ja då var det de med lugg...
5. Kort långt...?
6. Så har jag en gång haft det?
7. Busigt gulligt?
Jag behöver all hjälp jag kan få och även andra tips är välkomna :)

1 kommentar: