Sidor

torsdag 9 december 2010

Jay och Minnah reagerar på kärleksskriverierna

"Mer än vänner – men inte ett par"

Jay Smith & Minnah Karlsson
Jay Smith och Minnah Karlsson pekas i dag ut som ett kärlekspar.Enligt Aftonbladet har de båda ”Idol”-finalisternas vänskap utvecklats till något större och Jay säger till tidningen att han har berättat för sin flickvän att ”det har hänt något” mellan honom och Minnah. Nu ångrar han sig.


I TV4:s ”Nyhetsmorgon” tidigare i dag konfronterades han med Aftonbladets uppgifter och svarade på följande sätt:

— Det står vad det står. Resten får ni skita i.
Enligt Helsingborgs Dagblad ger Jay och Minnah även en gemensam kommentar gällande skriverierna:
— Det stämmer att vi är mer än bara vänner, men vi är inte ett par.

Vad är ni då?
Här nedan följer ett litet bildspel över utsagorna
(klicka på bilden för att få den större):

Imorgon avgörs vem som blir årets ”Idol”
vid den stora finalen i Ericsson Globe.
Men det spelar inte längre lika stor roll vem som vinner
för Jay Smith och Minnah Karlsson.

De två finalisterna avslöjar nu
att de nämligen är något helt annat än konkurrenter –
de är ett par.

"Ja, vi är mer än vänner.
Något har hänt mellan oss och det kan jag inte ljuga om
och vi pratar mer förtroligt än vad vanliga vänner gör",
säger Jay till Nöjesbladet.

Även Minnah bekräftar
att det uppstått kärlek
mellan henne och
den skånske rocksångaren.

"Jag och Jay har kommit nära varandra
och han är en jättefin person.
Vi är mer än vänner. Han är så varm,
öppen och jordnära.
Det är bara väldigt lätt att känna sig
trygg med honom.
Han gör mig glad",
säger Minnah till Nöjesbladet.

"Jag skulle kunna överösa henne
med fantastiska ord
men det känns inte helt rätt just nu",
säger Jay.

Problemet är att Jay som bekant redan har
en tjej vid sin sida, som nu fått ta del
av nyheten på hemmaplan. "Jag har pratat
med min flickvän och hon vet att det har
hänt något mellan mig och Minnah men sedan
har vi inte haft möjlighet att reda ut
vart vi står med varandra", säger han.

Minnah och Jay avslöjar nu
att de inte bara är konkurrenter i "Idol" -
de har även funnit kärleken i varandra under hösten.

"Jag värdesätter min flickvän och önskar
henne all lycka och tycker
att det är jävligt jobbigt
att det blivit så här", säger Jay.
Oj, den kärleken den kärleken - den är inte enkel. Vad är ni? Ni har funnit varandra, det har hänt något, du har berättat det för din flickvän - men ni är inget par? Är ni KK? Har ni frågat chans på varandra? Eller vad är det frågan om? Eller så är det ett dåligt sätt att säga att det är slut Jay eftersom du önskar henne all lycka... via media? Är det ett sätt att säga tack och hej? Eller så är det ett stort mediaskämt - men vad spelar det egentligen för roll vad det är? Båda är duktiga på att göra sin grej så jag önskar dom lycka till ännu en gång oavsett kärlek eller inte!

Källa: Starlounge

1 kommentar:

  1. Jag tycker dem är jätte gulliga ihop!<3
    Om dem är ett par eller har varit eller har funnit kärlek i varanndra varför inte bara va öppna och säga " ja, vi har funnit kärlek i varanndra vi är ett par har ni något emot det så slå¨er i väggen" JAg menar Jay har till och med sagt att han och Minnah har kysst varanndra jag menar det måste ju betyda något!
    Någon som håller med om min åsikt?
    //thea

    SvaraRadera