Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Besvikelsen är stor...





Igår på träningsmötet jag hade insåg jag en sak... besvikelsen blev stor och jag kände en stor klump i magen. Varför skall alltid mina planer gå i krass?
Hela sommaren har jag väntat på att schemat för gruppträningen skall komma upp och sommarschemat skall utökas! I våras var det två pass med "step" och över sommaren var det bara det "lätta" passet 'setp 1' som existerade på schemat... så äntligen kom höstschemat upp på gymmet och till min stora besvikelse insåg jag att någon utökning av just step inte kommer att ske. "Bara ett pass" kommer att fotsätta även under hösten =(

Den skillnad som dom gjort är att de har slagit ihop 'step 1' tillsammans med 'step2' och numera kommer att kalla det "step-it" och innebörden av det är ett mellan ting av lätt och svår. Hur kan man göra så? I våras var båda passen överfyllda och var man inte där i god tid fick man inte plats och kunde inte vara med. Hur tänker dom?

Ja, ja, nu får man bara hoppas att det enda passet kommer att vara så överfyllt och att folk kommer att börja missa sina träningspass (förutom mig då) och börjar klaga så att de utökar passet till 2 pass i veckan. Visst är det kul med "nyheter" som kommer upp på schemat - men varför ta bort pass som fungerar och som faktiskt alltid har varit fulla? Jag förstår inte.... =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar