Sidor

lördag 20 augusti 2011

Kräftskiva och party =)

Då har lördagen kommit med sitt vackra väder men trots blåsten så ser jag fram emot kvällen, eller ja... Kräftskivan börjar ju redan nu snart... Klockan 15:00!!!

Det kommer att bli en lång dag men massor av goda skratt och en del politik också då mina politiska vänner kommer och det är dags för första mötet den 8:e september, på min födelsedag och allt =) Men de ser jag verkligen fram emot =) Så nu skall det ätas havskräftor och sjungas visor och en å annan nubbe lär nog också slinka ner =)

Sen om allt blir som jag önskar mig så blir det Harrys för min del på kvällen i trevligt sällskap och intressant samtal =) Sånt får man aldrig nog av. Positiva människor som bjuder på sig själva älskar jag =)

Så nu önskar jag er en fantastisk lördag med massor av bus och minnen för livet! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar