Sidor

söndag 28 augusti 2011

Träning = Kärlek ♥

Imorgon är det måndag som jag har längtat och då är det inte bara för att jag skall börja jobba igen utan därför att höstschemat för gruppträning börjar och det är massor av nya sakar på schemat. =)

AfroDans
Så imorgon är det dags för AfroDans först som  innebär afrikanska rytmer. Stora kraftfulla rörelse. Den är lätt att ta till sig eftersom man skakar rumpor, stampa takten och slänga med höfterna. Nu skall svetten lacka och energin skall släppas loss - Detta är dans när den är som bäst!

Efter detta pass skall jag försöka hinna med ett Core pass på 30 minuter också just för att fortsätta stärka hela bålen - jag hoppas att jag hinner och orkar för det är bara 10 minuter mellan passen =P Men skam den som ger sig =)

Med andra ord - imorgon smäller det ordentligt och jag som har värsta träningsvärken - men det är bara att träna bort =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar