Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Satans orättvist...!!!

Nu har det gått en tid utan att jag egentligen bloggat något personligt förutom idag men men... nu till något helt annat!

Det har varit mycket träning för mig sista dagarna och jag känner verkligen av det. Inte nog med att höstschemat för gruppträningen började i måndags så har jag bestämt mig för att testa allt! Så i måndags var jag så "duktig" att jag körde dubbelpass på gymmet. Först energikrävande Afrodans och direkt efter det ett Core pass. Var jag slut när jag var på väg hem? Ja, det var jag men dum som man är så ställde jag mig på Crossen när jag kom hem och körde 45 minuter på den också... var jag mör efter det eller? ;-)

Sen igår så bestämde jag mig för att testa Power cirkelträning i 70 min minuter det jag inte visste om då var att det även var Boxercise med i programmet och den otroliga tur som jag har så skulle man vara två och två och eftersom vi var udda par så åkte jag på att köra med passledaren =S Å det var ju bra eller... kanske inte... för  de andra kunde turas om att boxas med jag VAR TVUNGEN ATT BOXAS HELA TIDEN!!!

Varför åker alltid jag på sånt? Kunde han inte ha valt någon annan eller en kille istället???!!! Jag kunde inte lyfta armarna efter passet.. så Boxercise får vänta för min de men detta pass skall jag verkligen fortsätta med för det tog verkligen musten ur mig men 75 minuters Boxercise är nog liiiite för mycket just nu för mig i alla fall!

Så idag blir det kanske ett dubbelpass till =P Vi får se hur snabbt jag kommer härifrån ;-) Om jag hinner dit i tid för att hinna med båda passen :-) Återkommer om det...

Nu har jag inte mer tid att skriva om jag skall hinna med allt en däremot önskar jag er en fantastisk och hälsosam onsdagskväll =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar