Sidor

måndag 1 augusti 2011

Måndag - ny dag - nya möjligheter!

Godmorgon världen - som sagt - ny dag och nya möjligheter och min ångest har faktiskt släppt och jag förstår inte ens idag att jag haft den för oavsett vem jag har pratat med om denna händelse så har jag insett att hur jag än hade gjort eller inte gjort så hade det blivit "fel" - hade jag knipt käft och det kommit fram senare så hade jag fått skit för det också - så ordstävet - "Skjut inte budbäraren" passar ganska bra in på mig... den som inte gjorde några fel i själva händelsen får bära skamhuvudet... Å det tänker jag inte göra - vi alla väljer själva hur vi vill må och jag väljer att må bra för jag inser att det hade inte kunnat göra på något sätt så att det skulle ha blivit "bra"!

Men jag kan be om ursäkt till dem som kände sig illa berörda för det är inte mer än rätt. För min avsikt har inte varit att kränka någon eller vilja någon illa. Så det hade jag bestämt mig för redan igår och det beslutet kommer jag att stå fast vi =) Vänskap är viktigt och ingen är perfekt, givande och tagande är viktigt liksom hänsyn till sina medmänniskor!

Harry Potter och
dödsrelikerna del 1
Sitter på jobbet nu och har ganska tråkigt, men är utvilad och pigg. Tittade på Del 1 av Harry Potter för att kunna gå på Bio och se sista delen. Ja vad skall jag säga om del 1? Jag skall inte ljuga och säga att jag tyckte den var bra - för det gjorde jag inte. De första filmerna var mycket bättre och det hände mer i dem, denna var bara seg och långtråkig - men det kanske skall vara så inför sista delen? Men det är lite riskabelt att göra så för om jag inte hade vetat att det är den absolut sista filmen och att jag faktiskt har sett alla de andra så hade jag nog hoppat över att se den sista för den var inte "fångande" men, men...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar