Sidor

onsdag 3 augusti 2011

Trots allt en tillfredsställande dag - God Natt

Trots massa tankar och funderingar idag har det varit en tillfredsställande dag framför allt så avslutades den underbart i goda vänners lag med många goda skratt - så skönt att man hittat tillbaka till glädjen och den innersta tillfredsställelsen att faktiskt vara mig själv och acceptera andra som dom är oavsett om det passar mig eller inte, det är en skön känsla! Välmående är på topp!

Det absolut roligaste är att ett par vänner till mig skall komma till mig över en helg från Polen och partaja loss ordentlige. Den ena av dem har tillfälligtvis bott  här så språket är inget problem så det skall bli så kul när dom kommer. Underbara killkompisar som alltid är roande och har lätt till skatt och bjuda på sig själva. Längtar verkligen tills de kommer.

Men nu skall jag sova lite och drömma gott för imorgon är det en ny dag med nya arbetsuppgifter och då får man inte vara trött =) Natti natti på er och dröm bara vackra drömmar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar