Sidor

måndag 22 augusti 2011

Min lycka är total ♥

Det är verkligen inte mycket man behöver för att känna total lycka! Min vecka har verklige börjat med en rivstart och en rejäl dos av FEEL GOOD känsla!
Jobbat undan allt som skulle göras och helt plötsligt stod jag "arbetslös" så då passade jag att städa undan lite på maskinen och ge den lite utav in kärlek... låter det konstigt? Haha... men alla behöver vi kärlek ibland, eller hur? ;-)

Så jag putsade upp den och rengjorde den så gott det bara gick =) Så nu glänser den som om den vore ny =)


Den absolut bästa händelsen idag var när våran VD visade banken runt och när de kom in till mig så berättade  han om investeringarna de gjort och att de tänker fortsätta att investera i de styrda maskinerna och helt plötsligt var han inne på mig och sa att jag också var en bra investering! Jag tror att jag nog var pionröd i mitt ansikte och det enda jag fick fram var "TACK"!

Jag vet att jag tjatar om att jag har världens bästa arbetskamrater men jag har även värdens bästa arbetsplats. Man behöver verkligen ha tur att få hela paketet så som jag har fått. Det skall man vara rädd om och vårda. För det är inte många sådana chanser man får i livet - Once in the lifetime! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar