Sidor

torsdag 18 augusti 2011

En dag som verklilgen är GULD VÄRD ♥

Vilken dag det har varit idag, tror inte att det har gått många minuter mellan mina skrattattacker =) Mina "pojkar" på jobbet är guld värda! Visst har jag känt under semestern att jag har saknat dem jättemycket men hur mycket jag har saknat dem har jag först nu insett!


Som sagt jag har inte fått tummarna loss att
lämna in min telefon för att få ut en ny så Willy på jobbet sparkade igång mig att fixa det på lunchen =)  men just idag hade jag ingen bil... så jag fick ta hans för jag skulle bara fixa det tyckte han... så omtänksamt! =) Har nog aldrig varit med om en arbetsplats där folk är så omtänksamma och hjälpsamma - vi är ju som en liten familj!

Vi har verkligen skämtat idag och det har varit på alla dess nivåer. Allt är så hjärtligt och gulligt att jag blir helt varm i mitt hjärta av att ha det så bra på jobbet som jag har! Hade inte bytt ut det så lätt =)

Min nya Mediaspelare =)
Sen så upptäckte jag att min mediaspelare var sönder när jag försökte använda den för ett tag sen... men hittade inte kvittot för att reklamera den... men idag hittade jag det =) Så det var bara att slänga sig i bilen och åka iväg till El giganten =) Å gissa vad jag fick välja en helt ny och den han rekommenderade var nästan dubbelt så dyr som den jag hade innan... då jag köpt ett utställnings exemplar förra gången =) hahah Men så gullig som han var så fick jag den för samma pris =) Ingen mellanskillnad - kan man kalla det för maximaltur?
Detta har verkligen varit en fantastisk dag - förutom då att jag inte har mina nummer kvar i mobilen då jag hade kopierat dem till minneskortet och det fungerar inte på denna telefonen =S

Så messa/maila eller ring mig så att jag får era nummer =)

You know where you can find me =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar