Sidor

tisdag 9 augusti 2011

Kaos dagarna fortsätter...

Eftersom jag inte fick mer än 1,5 timmes sömn natten mellan söndag och måndag var jag lite trött på jobbet som ni säkert förstår. Men dagen gick utan några större problem... MEN... när jag väl kom hem skulle jag på min träning och träffen med coachen... men naturligtvis hade "trötta" jag glömt min laddare och batteri på jobbet och jag som bor så nära jobbet bara gasade tillbaka.

Väl framme sliter jag upp dörren.... men den var låst... fram med nycklarna... sliter upp dörren igen... utan att tänka mig för... dörren var ju låst... så börjar det tjuta utav bara den.... LARMET!!!! Sen var det bara att slänga sig in i bilen, gasa mer än någonsin för att ta mig runt byggnaden för att kunna larma av... Vad trodde jag egentligen? Att jag skulle hinna runt och in på 1 minut? Hur tänkte jag där?

Men som tur är så har jag snälla arbetskamrater inne på kontoret som larmade av när jag väl hade kommit runt - många goa skratt blev det och jag fick min laddare och batteri.... vilken tur jag hade, eller hur?

Efter träningsmötet och allt så fick jag för mig att jag skulle fortsätta med mina filmer... kartoteket ni vet... men jag klarade inte att hålla ögonen uppe så det blev ett par timmars sömn för mig - underbart skönt! Det var nog längesen jag sov så gott som jag gjorde då.

När jag väl vaknade insåg jag att jag bara måste fortsätta med kartoteket och gissa vad klockan var ju inte ju över 1 inatt innan jag hamnade i sängen.... suck... att jag aldrig lär mig!

Så idag har jag försovit mig till jobbet, vaknade först 07:02 men eftersom jag "bara" har 5 minuter till jobbet så tror jag att jag var här 07:20 så där rök arbetstidsförkortningen =P MEN kartoteket är snart klart och där finns många filmer som jag vill se NU! =)

Godmorgon på er där ute =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar